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Aufsatz(elektronisch)#18. Dezember 2010

Getting Ahead of the Joneses: When Equality Increases Conspicuous Consumption among Bottom-Tier Consumers

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 38, Heft 1, S. 27-41

ISSN: 1537-5277

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#329. März 2024

Consuming Regardless of Preference: Consumers Overestimate the Impact of Liking on Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#422. März 2024

Competent or Sad Blue? Lively or Aggressive Red? Why, How, and When Background Color Shapes the Meanings of Logo Hues

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#529. Januar 2018

Better or Different? How Political Ideology Shapes Preferences for Differentiation in the Social Hierarchy

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 2, S. 227-250

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#611. November 2023

How Traditional Production Shapes Perceptions of Product Quality

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#726. September 2023

Dominance Effects in the Wild

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 6, S. 1117-1135

ISSN: 1537-5277

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Open Access#82022

How political identity shapes customer satisfaction

BASE

Aufsatz(elektronisch)#912. Dezember 2023

Curvy Digital Marketing Designs: Virtual Elements with Rounded Shapes Enhance Online Click-Through Rates

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#101. September 2022

Misperception of Multiple Risks in Medical Decision-Making

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 1, S. 25-47

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1111. Juli 2022

How Political Ideology Shapes Preferences for Observably Inferior Products

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1014-1031

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1226. Juli 2022

The Mate Screening Motive: How Women Use Luxury Consumption to Signal to Men

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 303-321

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1316. Dezember 2020

Status Pivoting

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 978-1002

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1426. September 2022

Stars versus Bars: How the Aesthetics of Product Ratings "Shape" Product Preference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 1, S. 142-166

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1527. September 2019

The Impostor Syndrome from Luxury Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 6, S. 1031-1051

ISSN: 1537-5277

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